Wiele nowych firm próbuje zaistnieć na rynkach. Reklama w internecie nie zastąpi tradycyjnych danych jak siedziba i adres firmowy. W związku ze zmianami, jakie występują w sposobach prowadzenia firm, coraz więcej jest pracy mobilnej. Dziś ciągle klienci zwracają na adres na wizytówce firmy.
Jak tworzyć wizerunek przez adres?
Można kreować swój prestiż przez umieszczenie biura na znanej ulicy w dobrej dzielnicy. Czy koniecznie trzeba wydawać pieniądze na taki lokal? Może czasami wystarczy wirtualny sekretariat? Gdańsk tak radzi sobie z dużym zapotrzebowaniem na takie usługi. Właściciel firmy podpisuje umowę na używanie adresu do prowadzenia działalności. Firma obsługująca budynek przekierowuje połączenia telefoniczne i obsługuje tradycyjną pocztę. To jedne z zalet, jakie ma wirtualny sekretariat. Gdańsk może być siedzibą waszej firmy na jednej z prestiżowych ulic, a właściwa działalność nie jest ograniczona do jednego biura. Często sam adres może przekonać potencjalnego klienta o solidności firmy. W wypadku konieczności spotkania z klientem można wynająć biuro na określony czas.